Saját bloglista

2017. február 11., szombat

Vissza is kell térni valahogyan...

Eltűntem.Habár minden nap kivétel nélkül be, be nézegettem az oldalamra. Nézegettem kedvenc blogjaimat. Gyönyörködtem a sok ügyes kéz remek műveiben. És amíg napokig azon töprengtem, hogy akkor na majd holnap megint belekezdek az írásba, de úgy Isten igazából aktivan, íme majdnem eltelt egy év. Nem is igaz ,hogy milyen gyorsan múlik az idő. A kis kedvenc akit még meg sem mutattam már elmúlt egy éves. Négy hónapos korában került hozzánk a lányom kapta ajándékba a barátjától. Egy bison kutyuska LOLA.


Azóta már eltelt majd két év és mindenki szíve csücske megnőt. Igy bámulgat rám amikor varrok és nem vele foglalkozom.


2 megjegyzés:

  1. Üdv újra itt, Erzsi 😉
    A kutyuska tündéri!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ,hogy benéztél hozzám és hogy nem felejtettél el. Hálát adok az Istennek, hogy jó irányban haladnak a dolgok.

    VálaszTörlés